2005 - 2010 | silnik: S85B50
-
--==maly==----
- Posty: 2510
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: --==maly==---- » sob wrz 19, 2015 23:29
Jedna to już się zacierała ostatni gwizdek a na wale nic nie ma? Nie dostał kolorków?
Plus że w tych autach wał jest mega mocny a panewki miękkie.
Reszta też już swoje przeszła wiesz coś o historii serwisów olejowych co ile olej był zmieniany i jaki olej?
-
grodzish
- Posty: 73
- Rejestracja: ndz sie 10, 2014 08:34
- Auto: e60 M5
- Lokalizacja: inowrocław
Post
autor: grodzish » ndz wrz 20, 2015 09:27
Wał ok, z historii to szału nie było , pewnie według wskazań, co 15-17 tkm wychodzi, jaki nie wiem, pewnie TWS , w fakturach pojawia
-
Bombel
- Posty: 2370
- Rejestracja: wt paź 10, 2006 00:58
- Lokalizacja: Radom
-
Kontakt:
Post
autor: Bombel » ndz wrz 20, 2015 11:17
Czyli potwierdza sie, ze po stowce trzeba profilaktycznie panewy wymienic.
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.
-
--==maly==----
- Posty: 2510
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: --==maly==---- » ndz wrz 20, 2015 12:10
Max 100tys w skrajnych przypadkach i do tego nie dojeżdżają w e92 m3 to samo jak serwisowane w ASO i olej co 20tys+ zmieniany 100tyś i po panewkach.
-
Oleg
- Moderator
- Posty: 915
- Rejestracja: pn lut 08, 2010 12:11
- Auto: 1M E82, M3 E36, M3 E92, 996TT
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Oleg » pn wrz 21, 2015 09:39
Tak jak pisze mały. 100kkm to max w S65 i S85 widziałem 2 komplety panewek z S65 po ~100 i ~120kkm i w obu przypadkach nadawały się tylko do wymiany.
OLEJE MILLERS OILS / ORYGINALNE CZĘŚCI BMW
BBS / SUPERSPRINT
HRE / EISENMANN
RABATY DLA FORUM
KONTAKT --> PW
-
boogie
- Posty: 753
- Rejestracja: czw cze 07, 2007 20:27
- Auto: M Sechs
- Lokalizacja: W-wa
Post
autor: boogie » sob wrz 26, 2015 22:51
--==maly==---- pisze:Plus że w tych autach wał jest mega mocny a panewki miękkie.
w poliftach "ulepszyli" panewki i są twardsze

więc wał w razie co ma większą szansę na kontuzje, a panewki zmienia się tak samo
Pozdrówka!
-
daniel_t
- Posty: 55
- Rejestracja: wt paź 22, 2013 17:37
- Auto: M5 E60
- Lokalizacja: Racibórz
-
Kontakt:
Post
autor: daniel_t » wt paź 13, 2015 11:04
Potwierdzam słowa boogiego. Trzeba w poliftach bardziej się pilnować. Panewki biją po wale.
-
boogie
- Posty: 753
- Rejestracja: czw cze 07, 2007 20:27
- Auto: M Sechs
- Lokalizacja: W-wa
Post
autor: boogie » śr paź 14, 2015 16:49
i bądź tu teraz mądry z tymi liftami eMek

Pozdrówka!
-
K12Adrian
- Posty: 1
- Rejestracja: pn mar 30, 2015 11:41
- Auto: M5 E60
Post
autor: K12Adrian » pt lut 12, 2016 15:57
Przymierzam się również do wymiany Panewek, przebieg to 133 000 km. Gdzieś spotkałem się z wypowiedzią, że jest to koszt 4tys zł. Ja póki co, dostałem ofertę dwa razy droższą. Poleci ktoś jakiś serwis w okolicach Wrocławia który ogarnie temat? Ewentualnie macie jakieś rozeznanie w kosztach tej operacji? Po wszystkim również chętnie podzielę się fotkami.
-
grodzish
- Posty: 73
- Rejestracja: ndz sie 10, 2014 08:34
- Auto: e60 M5
- Lokalizacja: inowrocław
Post
autor: grodzish » sob lut 13, 2016 23:10
Mogę dać Ci namiar tam gdzie ja robiłem, ale musiałbyś dojechać ok 300 km
-
OLSZI
- Posty: 727
- Rejestracja: ndz lut 23, 2014 23:53
- Auto: BMW M3 e46
Post
autor: OLSZI » sob lut 13, 2016 23:47
Witam w tej mojej m5 e60 były wymieniane około 40tys km temu chce ją sprzedać ale póki co używam ją do jazdy i też się zastanawiam czy nie wymienić profilaktycznie.... Co prawda wytrzymują około 100tys km...?
-
grodzish
- Posty: 73
- Rejestracja: ndz sie 10, 2014 08:34
- Auto: e60 M5
- Lokalizacja: inowrocław
Post
autor: grodzish » ndz lut 14, 2016 01:24
no raczej

-
OLSZI
- Posty: 727
- Rejestracja: ndz lut 23, 2014 23:53
- Auto: BMW M3 e46
Post
autor: OLSZI » ndz lut 14, 2016 01:29
Wolę zapobiegać niż leczyć.... Wiadomo jak każdy czasem lepiej wydać 6000tys zł niż później 4 razy więcej.
-
grodzish
- Posty: 73
- Rejestracja: ndz sie 10, 2014 08:34
- Auto: e60 M5
- Lokalizacja: inowrocław
Post
autor: grodzish » ndz lut 14, 2016 01:51
nie no co ty, 40 tkm to chyba jednak za wcześnie, choć wszystko zależy od użytkowania. Mam znajomego który miał przedlift 05r, na 170 tkm przebiegu zdjeli zeby sprawdzić i co? Żadna tak naprawdę nie kwalifikowała się do wymiany, także mysle że może być ciężka noga, ale do tego mądra głowa być musi.
